To już siódma generacja tego modelu. BMW na swojej stronie pisze, że to początek nowego rozdziału w języku designu tej marki.
Musimy przyznać, że auto prezentuje się świetnie (duża zasługa pakietu M Sport). Optycznie wydaje się większe od poprzednika a linia nadwozia zyskała na elegancji.
Klasyczne dla BMW wnętrze zachwyca jakością zastosowanych materiałów, które sprawiają, iż nie mamy wątpliwości, że mamy do czynienia z marką premium. BMW Live Cockpit, który zastąpił klasyczne zegary to wirtualne centrum dowodzenia informacjami i ustawieniami auta.
Testowane auto wyposażono w 190 konny silnik diesla, który wg nas nie pasuje do charakteru trójki. Oczywiście czuć jego moment obrotowy, ale i wyraźny pomruk diesla. Wg nas silnik benzynowy byłby właściwszym wyborem, który z genialnym zawieszeniem auta tworzyłby dzieło doskonałe :)
Jak to bywa w klasie premium, wyposażenie dodatkowe wyraźnie zwiększa cenę samochodu. Tak też się stało w tym przypadku. Cena katalogowa to 181.000 PLN, zaś opcje dodatkowe (m.in. laserowe reflektory) kosztowały 91.000 PLN...
Dziękujemy Auto Fus Group Białystok za udostępnienie samochodu 👍